Home | Geschiedenis | Digitale dossiers | Digitale dossiers
Werkgebied
Canon van OverijsselCanonkijker in beeld Tradities in Overijssel
Stichting IJsselacademie
Bezoek- en postadres:
Molenstraat 28a
8261 JW Kampen
t 038 331 52 35
f 038 333 42 04
e info@ijsselacademie.nl

Digitale dossiers

Omdat we bezig zijn met een ingrijpende reorganisatie, die ons voorbereidt op een goede toekomst, kunnen wij deze pagina voorlopig niet aanvullen. Dat wil niet zeggen dat wij geen ambities hebben, dat er niets op komst zou zijn, of dat er geen projecten worden gerealiseerd. Leest u ons Jaarverslag 2013 en kijkt u op de Homepagina en in de Nieuwsrubriek.
Maar een heel bijzondere Ambitie, die van Orgels in Overijssel, laten we hier staan: we werken er nog altijd aan om dit boek te kunnen presenteren.

Rubriek gestart in 2010:
alle-icoontjesOp dit deel van de site wordt u geïnformeerd over enkele speciale geschiedenisprojecten die de Stichting IJsselacademie in voorbereiding heeft. We noemen ze digitale dossiers*.

Het icoon Ambitie geeft aan dat de IJsselacademie zich voor deze projecten sterk maakt. Het idee is er, de uitwerking is soms al in gang gezet, maar de benodigde gelden moeten nog geworven worden. Projecten in de fase Op komst zijn al verder in hun ontwikkeling: de financiering is rond, aan de productie wordt momenteel gewerkt.
Als datum en plaats van de presentatie bekend zijn, kondigen wij het boek aan onder Gerealiseerd.

Hebt u bij de projecten in voorbereiding opmerkingen? Suggesties? Bent u misschien in het bezit van relevant illustratiemateriaal? Weet u een mogelijke sponsor? U wordt van harte uitgenodigd uw reactie kenbaar te maken via onderstaande button.

*Deze rubriek startte in het najaar van 2010.

stippellijn

ambitie

stippellijn

opkomst

stippellijn

gerealiseerd

stippellijn

 

Winkelmandje

VirtueMart
Uw mandje is momenteel leeg.

Tekst van de Maond
Bekijk hier alle teksten.
Nieuws
Streektaal in de zorgWoordenboek van de Overijsselse taalDigitale dossier

Disclaimer | Colofon | © 2011 Stichting IJsselacademie. Alle rechten voorbehouden.