|
door Bert Vrieling (Zwollenaer) te horen op de DVD Uutsprèken! en ook te zien in het theaterprogramma met dezelfde naam. Zie värder www.uutspreken.nl en www.myspace.com/uutspreken
Meziek
't Was in viefenzestig toen 'k vake kuieren met mien vrienden deur de straoten luusteren naor de it toptien läkker in de veurjöörszunne
Zaotes was 't altied luieren of ie gongen met oew maoten naor 't wiekgebouw film zien veur twie stuvers de dik en dunne En soms dan was ter ook een bäntien met veer stoere muzekanten en wi'j stonnen der menig uurtien in gedachten met te doen Ie zagen oezelf ook al een entien metspöllen met an alle kanten de dochters van oew olders buurtien de maote tikken met un skoenen Zonder meziek kan-k agees niet lèven bin-k as een skepien zonder kiele veur de meziek za-k alles gèven want de meziek zit in mien ziele Dus wol ik ook meziek gaon maken ik wol ook spöllen in zo'n bänd mien va en moe konnen 't wel betalen ik mosse zo'n köpperen saxafoon 't Begun met piepen, kraken 't was veur mi'j nog onbekend de meeste noten ko-j niet alen en zeker nog gien lange toon Zonder meziek kan-k agees niet lèven bin-k as een skepien zonder kiele veur de meziek za-k alles gèven want de meziek zit in mien ziele Maer nao een jöörtien stèvig wärken kon-k een öördig deuntien blaozen en 'k dache dä-k wel klöör wazze ik adde wel genog telent Dus lie-k an een paer spöllers märken dä-k wel wat zatte te aozen en 'k vroege die kerel met zien basse o-k kon spöllen bi'j zien bänd |